självmord kanske?

Hej.. jag vill dö..
eller inte men jag sitter fan i emmaboda och gör inte ett skit inga av mina vänner är online på facebook. så jag sitter här och gör ingenting.. Jag har ett tråkigt liv så jag har inget att skriva.
Saknar folk där hemma... eller i alla fall Ida, Sara, och min bingi bongi.
Julen har väl varit okej. Fått saker som jag har blivit glad över.
Men jag måste ju umgås med min familj som är ett litet minus jag är ju en ungdom så jag gillar inte mig familj.
Juste jag saknar en till min andra mamma Mona saknar jag också !!
Jag vill ha afro det var det jag ville säga med detta inlägg jag vill fan ha afro.
Hejdå

Kommentarer
Sara

Hahaha ''jag vill fan ha ett afro''. Nej, du ska ha blont hår och svart kajal och rött läppstift, så jävla smexigt. Du kommer hem om 3-4 dar :)



Blogg: http://rivnamorotter.blogg.se/
2011-12-30 @ 04:49:16
ida

haha... saknar dig med horunge



2011-12-31 @ 09:29:21
Anonym

HÅLLER MED SARA !! bingi saknar dig med, nu är du hemma hör av dig nått <3<3<3<3



2012-01-02 @ 23:49:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback